Måndag.

Trött. Nova sover inte som hon ska. Vägrar somna på kvällarna. Nån trots grej. Får hon inte som hon vill så skriker hon, ordentligt. Det är inte gråt längre, hon skriker verkligen så det skär i öronen. Får visa vem som bestämmer och hoppas på att det går över. :)

Trist väder idag. Men vill ju ha fint väder till midsommar så det spelar väl ingen roll om det regnar lite nu.
Det blir Liseberg iaf. Med övernattning tror jag. Beror väl på om K hade mycket att göra på jobbet.
Jag är iaf ledig. Jobbar bara onsdag denna vecka. Skönt men trist på samma gång. Har lite lite ideér för att hitta på nått vettigt att göra just nu. Och då hade jag lika gärna kunnat jobba.

Idag blir det nog lite röjning iaf. Tvätta lite och sådär...

Lång dag.

Nu måste jag sova. Ska upp tidigt, till bvc med Nova. Dags för vägning och mätning igen! Spännande...

Vart ganska stressigt at work idag. Mycket att göra. Många som var hungriga. Och nöjda blev dom, alltid skönt att höra! :)

Har fortfarande inte badat nått. Men jag vill ju!! Får se om det hinns med imorgon.
Nu måste måste måste jag sova iaf! Go´natt!

10 månader.

Belv inget bad igår. Hinner inte ikväll heller, då ska det jobbas. känns inte så roligt nu när det är så fint väder men det får gå ändå.

Funderar på vad som ska göras under sommaren nu. Men kommer inte fram till något vettigt. Vi tar det som det kommer istället. Hoppas på mycket sol och bad iaf!

Nova klättar och ställer sig upp med hjälp av allt nu. Har fått små blåmärken lite är och där. Det går så fort och så tappar hon taget och slår i golvet.

Precis idag blir hon 10 mån. Min stora flicka. Börjar närma sig året nu...

Hett!

Ja det har varit väldigt varmt dom senaste dagarna nu. Men jag klagar inte. Värre för Novas del...

Var på bio igår med Ks syster och pojkvän. Mycket trevligt. Death Proof såg vi. Gillade den även om den inte var som alla andra. Kanske var därför.

Idag är vi ute i solen och så ska vi bada hoppas jag! Årets första dopp kanske?!

Svart, svart. svart.

Sitter med färg i håret nu. Det blir svart efter några misslyckanden. Jag lär mig tydligen aldrig. Kör även på lite färg på fransarna. Men brynen vågar jag mig inte på...

Vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag. Verkar bli lite finare väder iaf!