Lyckorus.

Åh så härligt. Bara fyra dagar kvar till semester. Har aldrig någonsin behövt eller längtat efter semester så mycket som jag gör nu. Ska bli underbart.
Det är väl bara det som saknas. Lite sol hade inte skadat men man ska inte begära för mycket.

Känns helt ofattbart att våran dröm går i uppfyllelse nu! Vi har äntligen köpt hus! I höst/vinter flyttar vi in i vårat alldeles egna nya hem! Alldeles nybyggt och fint. Där våra barn ska växa upp och ha det bra. Helt obeskrivligt...

Imorgon ska vi lyssna på hjärtljud. Ska bli riktigt spännande! Kul att kunna jämföra!

Nova är inne i en riktigt trotsperiod. Ingenting blir bra. Hon har sina fina stunder oxå men det blir mycket skrik och gråt tyvärr. Det är väl bara att stå ut och hoppas att det snart går över. Gärna innan hösten tack!!

Dags att sova nu, jag är trött. Hoppas morgondagen går fort... Så att det snart blir fredag!


Juni.

Händer inte överdrivet mycket här. Skyller allt på jobbet. Har slitit dygnet runt nu känns det som, men det börjar lugna sig. Alla födelsedagar, studenter och annat är avklarat och färdigt. Skönt. Nu är det bara fokus på semester!! Har aldrig någonsin längtat efter ledighet så som jag gör nu. Min första riktiga semester. Ska bli underbart!
Ska hyra en stuga en vecka, annars är det inga direkta planer. En LW-konsert ska vi hinna med hoppas jag.
Markus Krunegård skulle vara med i Halmstad så det blir nog ditåt det bär.

Magen växer och bebis sparkar för fullt. Ska bli så spännnde att se vad det är för nån därinne. Men det är många veckor kvar...

Nu blir det dusch och sen lite mat.