Äntligen!

Idag vart jag modig. Första gången på länge. Men det var tydligen det som krävdes. Även om det kändes fruktansvärt nervöst först. Hade ju faktiskt ingen aning om vad som skulle hända näst. Men jag tror det gick bra iaf. Nu är min framtid åtminstone lite säkrare. Men jag måste ha det på papper först. Har ju gått på det där förr, och då blev det ju alldeles knasigt. Det verkar ok iaf. Nu får jag nog som jag vill!

Jobbade lunch idag, gick riktigt bra. Skönt! Sen tog jag Nova och vagnen och gick en riktig långpromenad. Superskönt när man väl är ute. Tänkte simmat oxå men det får bli imån ist. Känns så bra med lite motion. Jag har ju faktiskt dansen oxå, vilket nog är den roligaste formen. Man träffar lite folk och dansar så svetten rinner. Mysigt.

Imån är det lugnt och ledigt. Ska tvätta lite om jag orkar. Kansk pilla lite på symaskinen igen?
Och på torsdag drar vi till Varberg och LW. Spännande!

Ganska trött ikväll så jag ska försöka komma i säng snart.

02.24

Jobb gick bra. K var kvar en stund, skönt med lite sällskap ibland. Mycket folk men det vart bara trevligt! Hoppas det fortsätter så nu...

Kan inte sova, fast jag borde. Sitter o deppar lite med Lasse. Det är väl tröttheten som sätter in kanske.
Eller så kan man ju faktiskt tillåta sig själv att vara lite deppig ibland.
Över att man inte alltid kan styra saker själv. Det är ju så med vissa saker. Det går bara inte hur mycket man än försöker. Fast det är konstigt. Nyss var jag så säker och nu vet jag inte längre vad som är rätt. Tänk så går det fel? Det blir ju sällan som man tänkt sig ändå. Eller så går lyckan till någon annan. Man vet ju aldrig hur framtiden ser ut...

Sova. Nu. Skriver för mycket skit när jag är trött.

Fredag igen.

Tjoho! Är lite sådär upprymd idag. För vad vet jag inte. Ska jobba, helt som vanligt och det blir en lugn helg. På söndag ska jag försöka hinna med att dansa lite igen. Så rooligt det var! Men jag har egentligen inget speciellt att känna såhär över. Men det är härligt ändå!

Hittade mina gamla skor igår iaf. Så nu kanske dom inte åker av på söndag. Är ju en fördel...

Hämtade biljetterna till Lw näsa vecka. Hoppas att det blir riktigt bra nu!

Ska göra mig iordning för work nu, blir mycket folk ikväll och det är ju skoj! Lite mer att göra kanske.


Me love to dance.

Ny vecka, igen. Det går fort nu. Funderar lite över julklappar och sådär. Har ingen aning faktiskt. Men det löser väl sig alltid i sista sekund. Jag önskar mig lite nya dvd-boxar iaf. Men det lär komma mer på min lista oxå.

Helgen var väl ok. Firmafesten var lite väl seg men musiken var bra!
Dansen igår var skitkul, det ska jag nog fortsätta med! Foxtroten kom jag igång med rätt fort fast det var så längesen. Usch jag är faktiskt riktigt ledsen över att K inte kans dansa. Jag hoppas att han är det oxå. Kan ju inte vara så skoj o sitta hemma när jag är ute och har hur kul som helst! Hoppas han lär sig snart.
Fanns lite ungt och fräscht att dansa med. Och det är ju alltid positivt! Duktiga var dom oxå.

Ska upp tidigt imån och jobba. Rätt skönt att jobba dag ändå. Går lite fortare jämfört med här hemma. Sen har man ju kvällen ledig. Denna vecka är jag ju visserligen ledigt både ons, tors men men. Det går ändå.

Nu väntar sängen... zzzz

Troll finns överallt.

Nu är jag trött och ska sova. Hoppas jag får sova heela natten bara. Eller ja, det som är kvar av den. Nova är lite kinkig iaf. Börjar bli förkyld.

Haha, har suttit på fl hela kvällen. Där kan man hitta mycket sjukt! Men skojsigt för mig som är ordentligt övertrött.

Imorgon blir det firmafest med Ks jobb. Intressant. Får vi hoppas att det blir livat då!

På söndag blir det dans med twinsen. Skitskoj! Öva lite på mina moves och skaka lite rumpa där bland svettiga gubbar. Härligt.

Go´natt.

Bonde-fru.

Näsan rinner hela tiden och jag hostar som bare den.
Vaknade inatt av att öronen kliade och dom vägrade sluta. Knappt jobbigt.
Till slut lyckades jag somna om.
Nu kliar det i öronen, på öronen, i halsen och utanpå halsen.Tycker inte om det här.

Idag är det synd om mig, så det händer nog inte så mycket mer.
Tänkte jag skulle titta på bonde-fru programmet senare ikväll. En av bonnarna är ju bara för härliga!!
Usch, det är ju synd om honom.


Förkyld.

Nova var riktigt svår att natta idag. Ville inte sova alls. Men till slut så.

Och jag är förkyld, usch inget kul alls. Sån äcklig hosta!

Men helgen vart super iaf. Riktigt jävla skitskoj hade jag!! Drog ner till Eslöv i fredagskväll. Drack lite och pratade en massa. Velade hit och dit om vi skulle ut lr inte. Men K var trött och somnade. Så jag och J bestämde oss för att dra in till Malmö. Var väl framme ca vid 02 tiden. Vad skönt det är o kunna ta det lugnt, här är det alltid sån stress innan man ska nånstans! Men väl framme iaf dansade vi som aldrig förr! Love it!
Lördag blev hemfärd och bara slappdag. Baksmällan ville inte riktigt släppa taget...
Söndag var det gocart på schemat med jobbet. K van och jag kom sist. Men har typ aldrig åkt gocart, får skylla på det.
Och igår var det matmässa i gbg, oxå med jobbet. Julmat, vin o sprit mm. Inte så värst spännande egentligen. Efter det gick vi vidare till aveny 1 och åt. Ingen speciell mat så men det var trevligt iaf. Blev inte så sent heller men trött var jag idag ändå.
Ledig nu ons tors vilket är skönt. Får se om jag kanske jobbar lör ist.

Borde va riktigt trött nu men än sover jag inte. Ska väl försöka nu då kanske...

01 nov.

Blev irriterad idag. Usch. En människa som inte kan föra en vettig disskussion. Blir trött. Det är väl bara att acceptera att folk har olika åsikter och värderingar! Mest arg blev jag ändå på mig själv. För att jag ens lyssnade. Jag är alldeles för mesig ibland. Stor skillnad där. Men som sagt, alla är olika!

Jobb gick bra. Har känt mig stressad hela tiden. Men hade inget att stressa över... Konstigt.

Sitter o lyssnar på Lasse nu. Fast som vanligt. Men ska nog sova alldeles strax.

- Minns du när vi satt utanför strandbaden i Falkenberg och lyssna på när havet blåste in. Jag kan inte komma på att jag sakna något då.

Det går vidare.

Ett tag sen nu. Men det är kallt och det är höst. Det blir lite slowmotion då.

Annars funkar det väl. Jobbar på och hoppas på positiva svar, än har inget kommit. Sega människor...

Kikki is back in Holland and there to stay. Trist. Fick ju jobb där oxå. Så nu är väl chansen typ noll. Men fuck her, jag måste överleva ändå. Det måste ju gå vidare.
Är egentligen inte så kall, jag bara saknar henne.

Blev besviken idag, självklart. Men jag försöker igen. Inte mer med det.

Nova gjorde fotspår i hela lägenheten idag. Av persika/hallon fil. Jättesmå söta fotspår. K fick städa. Haha!
Hon är underbar min lilla tjej!

Imorgon är det träff med dom andra mammorna. Trevligt med lite fika och lek. Sen jobb.
I helgen bär det möjligtvis ner till skåneland. Tror jag kan bli skoj. Och på söndag ska vi på jobbet åka go cart. Jag är totalt livrädd. Har bara kört en gång förut och det var längesen...

Nu tv, sen sova. Natti.