Nyklippt gräs.

Det luktar så gott utanför nu. Nyklippt gräs blandat med våren och dess blommor.
 Underbart med öppet fönster på nätterna.

Våren är här, sommaren är på väg. Det känns härligt. Stugan är bokad inför semestern.
Imorgon är det dags att kika på bebis igen. Ska bli mysigt att se det lilla livet igen.
Hoppas solen skiner imån, mitt ansikte behöver liv och färg!

Nyklippt gräs gör mig glad och väcker minnen till liv.

Kalas.

Söndag igen. Back to work imorgon. Men jag jobbar kväll så förhoppningsvis blir det lugnt och skönt.
Liseberg var jättetrevligt igår. Nova älskade farfarsbilarna, fick åka flera gånger med henne! Mycket folk var det!
Kändes lite surt att inte åka nått själv men ingen annan gjorde det heller, förutom barnen då.
Inte hela världen, tar igen det nån annan gång!
Idag har vi varit ute, lekt en massa på lekparken. Senare ska vi iväg till faster Frida som fyllt år. Blir nog trevligt det oxå...

Lite nervös är jag inför imorgon. Vet ju inte riktigt hur det löst sig på jobbet än. Men det värsta som kan hända nu är att jag inte får något svar alls. Men än är jag positiv. Tyvärr har dock hela grejen förstörts lite. Kommer nog inte kännas som detsamma igen. Men skitsamma, vad spelar det för roll?

Snart har jag en ny liten underbar varelse att ta hand om! Det är mycket viktigare än något annat.

Bara bilder.

                          

As I promised...

1 maj.

177766-61


Idag är det en bättre dag. Känns helt ok, fast solen inte skiner.
Vi städar och röjer här hemma idag. Skönt att få det gjort.

Tänk att det redan är maj?! Det är ju underbart! Bara 22 dagar kvar till min födelsedag. Jag vill ha en kitchen aid!
Och en massa annat. Men det blir nog bra. Vad ska jag baka för något? Måste utöka mina tårtkunskaper...

På lördag drar vi till Göteborg och Liseberg. Ska bli roligt! Även om ingen av oss åker nått. Men vi ska hälsa på lite folk, kanske shoppa lite och så oxå.
Nästa helg är det konfirmation. Min kusin denna gången. Inte så roligt men säkert trevligt och god mat hoppas jag på!

Bebis därinne har böjat ge ifrån sig lite liv oxå! Kan känna lite pet då och då. Lika fantastiskt som med Nova!

Usch, har haft lite jobb problem dom senaste dagarna. Var inget roligt alls. Men det ser väl ut som att det kanske löser sig nu. Bara så onödigt att det ska behöva bli såhär. Så arg på mig själv oxå för att det tog mig så hårt. Men nu när det lugnat sig lite känns det bättre. Får vi bara hoppas på att det går som jag vill nu!!

Om en stund ska vi ut med Nova till snadlådan, hon älskar den! Hur resten av dagen ser ut vet jag inte än.
Skönt att bara vara lediga ihop!