Hit och dit.

Jag har väl annat tänka på tror jag. Eller så har jag inget jag behöver skriva. Det kan oxå vara så att jag vill hålla det för mig själv.

Jag går och väntar och väntar. Grubblar, tänker, vrider vänder och funderar. Men snart har jag mitt svar.

Fick tag på fler låtar av käre Lasse. Inte så impad egentligen men har fastnat för "En tätort på en slätt", skön låt.
Men "Duagava"?! Vad är det för namn? Känner inte riktigt igen det här. Känns nytt och konstigt. Vill ha tillbax det galma härliga! Men det klart alla måste utvecklas.

Jag oxå! Ska vara med på någon slags vinkurs/spritkurs inom snar frmtid. Ska bli spännande. Kul att lära sig nått annat oxå. Fast jag har ju kunnat en del förut men glömt det mesta nu. Trist, trist men så är det.

Jobbar imorgon kväll. Annars är jag ledig i helgen. Blir nog en shopping tur på lördag. Massa sånna nödvändighetsköp måste göras. Skurmedel, sopkvast, vinterjacka till Nova mm.

Ska försöka hamna i säng lite tidigare ikväll. Men det är inte så lätt när man är pigg om kvällarna.
Satsar på städning imorgon, så är det rent och fint inför helgen!


Tänk!

Det är förfärligt vilken svag människa jag är! Idag föll allt. Av vad vet jag egentligen inte. Varför just idag? Det hade väl lika gärna kunnat hända igår eller imorgon? Men det var idag, jag gick och köpte mig en dosa snus. Jag sabbade hela skiten. Usch och fy! Sitter nu med tandvärk igen. Är det inte härligt?

Jag tänker alldeles för mycket. På allt och på inget. Varför kan man inte bara stänga av ibland? Varför ska allt överanalyseras och förstöras hela tiden? En tanke är ju att det inte finns så många att prata med på dagarna. Men det blir ju destomer på kvällarna. Borde inte det räcka? Tycker ju det egentigen.

Men nu kommer kära Kikki hem snart. Det ska bli skönt. Inte lika mycket jobb längre så nu kanske jag har lite tid till annat. Tänka på något annat och hålla mig sysselsatt.

Ska försöka läsa lite nu och sen sova. Fprtsätta med höstinventeringen imån kanske. Vi får se. 

Hurra för mig!

Lyckades ju faktiskt somna inatt. Vissertligen avr klockan ca 04.00 och jag hade alkohol i kroppen.
Ska det ses som ett framsteg ändå? Bara för att försöka behålla den positiva känslan så kör vi på det!

Slut, slut, slut.

Ja, då vart man hemma och så. Fan vad skönt. Parken är faktiskt inte roligt. Förfesten  var ok. Men inte på "vårat" sätt. Men trevligt folk iaf. Det är samtidigt skönt att träffa andra och sakna det gamla vanliga.

Shit vad jag är sugen på snus nu!
Men, jag har slutat. Tror jag, hoppas det. Inge bra det där.

K han var o bowlade. Ja, nog sagt om det.

Vilken jävla hicka jag har. Konstigt, har ju knappt ens varit onykter idag...

Ska försöka sova nu iaf. Känns som om jag kommer lyckas inatt!!

Back on track.

Japp, back on track igen. Vart lite rörigt ett tag. Försvann lite och visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen. Men det har lugnat sig lite nu och idag är jag på bra humör igen! Visst är det härligt!

Ledig denna helg, underbart skönt.
Sover visserligen dåligt på nätterna igen. Har en period i stortsett varje år där jag inte kan somna typ alls. Framåt morgonen nångång brukar jag väl slockan men det lir i snitt 3 timmar per natt. Och då är jag trött!
Det kom lite tidigare i år än väntat. Hoppas det går över fort bara.
Ska försöka ta igen lite timmar i eftermiddag om det hinns med.

K ska hjälpa J med en grej i Falkenberg och ta svängen genom Ullared så dom dumpar nog av mig där. Älskar att åka dit. Visst det finns mycket skit där men det är ju så kul! Ibland kan man faktiskt hitta riktigt grymma fynd och sen allt folk att titta på! Men det blir bara en snabb visit där. Har lite brått hem sen för att hinna göra mig i ordning.

Det blir utgång ikväll! Först förfest hos C där även A kommer infinna sig och lite annat folk. Sen blir det nog vidare till parken. Med rätt folk kan det bli riktigt kul! Vet inte vad jag ska ha på mig bara...
Kanske blir lacktightsen igen? Hmm. Hm-paketet har fortfarande inte kommit så jag är lite smått sur! Spännande om jackan passar eller inte.

Ja. Nu ska vi snart åka iaf! Bye.

Paket vecka!

Usch, fortfarande noll koll på saker och ting. Allt bara snurrar. Lite för mycket just nu. Men det kommer lösa sig.
Ledig idag iaf. Det är såå skönt. Blev en lång dag igår med lite nya upplevelser.
Hade brasiliansk afton på jobbet igår. Intressant. Men nu tänker vi inte mer på det. Idag är jag ledig. Får ta allt annat imorgon när det kör igång igen.

Synd bara att K hade lovat att jobba idag. Enda dagen vi skulle ha helt tillsammans men så jobbar han ist! Inte roligt.
Men det får vi ta igen ikväll med en riktigt mysikväll. Ska hyra en film som vi båda vela se länge och köpa en stor godispåse! Haha måste ta igen lite för allt jag inte hunnit äta!

Längtar nu efter mitt Hm-paket som ska komma i veckan. I det ligger min nya skinnjacka (hoppas bara den sitter som de ska!) och min nya mössa med tillhörande halsduka. Nu ska jag inte frysa mera! Och även lite annat smått och gott!

Väntar även på ett nytt bok paket. Underbar och älskad av alla och Hemma hos Martina. Fastnade lite för Martina Haag. Lättsam och väldigt rolig läsning när man har för mycket annat att tänka på. Bra böcker!

Nu är jag hungrig. Men vill egentligen inte laga mat. Lite lotteri det där om det blir bra eller inte. Jag kan ju laga mat det är inte det. Men vårat vatten är konstigt. Det går att dricka som vanligt. Men inte laga mat med det, då allt smakar metall. Måste kolla upp det där med hyresvärden, nått konstigt är det.

Ska slå en pling till holland först och se om dom lever där nere...