Höst.

Det börjar bli lite höstigt ute nu. Och jag börjar tycka att det är skönt.
Sommar eller inte, den är förbi iaf. Då är det bättre det kommer höst.
Så får man hoppas på nästa sommar istället.

Idag har det städats här hemma. Det är fruktansvärt vad fort det blir skitigt igen när man har barn.
Alla leksaker och allt annat som dras fam hela tiden. Men nu är det gjort iaf. Nu kan helgen börja.
K är iväg en stund ikväll, vet nte riktigt när han kommer igen.
Men Kikki och hennes T stannar tills på måndag nu iaf. Så då blir det kanske lite utgång imorgon.
Hade varit skojsigt.

Är lite nyfiken på när bror min kommer hem. Trodde han skule kommit hem idag.
Han har varit utomlands nu i två veckor. issa om jag är avundsjuk. Kommer säkert vara sådär fint solbränd nu. Åh, jag vill oxå åka. Kanske till vintern? Komma bort från kylan och slasket hade säkert inte varit fel då...

Ska sätta mig och sy in ett par byxor nu, får hoppas det går vägen!

Kommentarer
Postat av: Din Lille Kikki

hade riktigt riktigt skoj i lordags. puss pa dig gumman. 3.5 veckor kvar

2007-08-21 @ 16:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback