Kaos.

Idag är det fullkomligt kaos med allt känns det som. Är super trött, sov kanske tre timmar inatt. Helt omöjligt att somna. Måste göra nått åt det. Det här funkar inte alls.
Det började i morse med att jag hade råkat lova att K kunde ta bilen til jobbet. Sen när jag väl vaknade kom jag på att jag faktiskt behövde den! Så då fick jag krångla och fixa. Tillslut löste det sig efter massa om och men.
Efter det blev det lite fika och trevligt prat med två andra mammor. Jättetrevligt och skönt att komma iväg lite.
Sen när jag kom hem kom jag på att jag inte damsugat upp efter blomman som Nova välte igår. Hann inte eftersom jag var tvungen att sticka till jobbet. Undrar starkt varför aldrig K gjorde det eftersom han frågade om det senare!!
Nu så vill Nova varken äta eller sova fast hon borde vara både jätte hungrig och trött.
Samtidigt som jag måste städa undan allt annat, hinna äta själv. Hade varit så gott att få vila bara en liten stund. Men verkligheten är så att jag måste vara på jobbet innom två timmar. Hur fan ska jag hinna??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback