Tankar och minnen.

Ja. Jag vet inte riktigt vad som händer just nu. Helst av allt vill jag nog bara att hela sommaren och semestern ska ta slut. Nog bäst så även om det är med lite blandad förtjusning.

Älskade Kikki kommer hem! Om även bara för en kort stund. Men som jag har saknat henne. Det märks nu.
Ska bli så skönt att bara sitta och tjata som vanligt. Det om något har kännts tomt.
Men nu äntligen så kommer hon. Längre fram än så vill jag inte gå nu. Vi får se vad som sker och händer.
Men nån slags förändring måste det bli.

Har börjat läsa lite. Ganska skönt att bara följa med i någon annans värld och verklighet.
Just nu är jag inne på Dotter önskas av Katarina Janouch. Riktigt bra faktiskt. Får fram en hel del tankar jag inte trodde fanns. På både gott och ont.

Sitter hos far nu. Våran dator har kraschat så jag lånar hans. Känns lite lustigt att sitta här.
Det är som om jag bodde här igår men ändå en evighet sen. Går runt och tittar i alla rummen, det är sig precis likt. Förutom badrummet som är omgjort. Men här har jag gått mina första steg och sagt mina första ord.
Huset bär på en hel del minnen och jag älskar det. Hade jag fått bestämma hade allt det här blivit mitt en dag.

Min underbara Nova fyller nu ett helt år på söndag. Kan inte förstå att tiden gått så fort och att hon är så stor.
En älskad tjej med en helt egen personlighet. Min dotter. Får aldrig nog av henne. Älskar dig så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback