Varför somnar jag inte?

Min dotter är så fruktansvärt söt. Jag är så glad att hon finns. Är oxå väldigt stolt över att hon är min.

Det är faktiskt näst intill det enda jag med rätt tycker att man kan skryta om. Gillar inte skryt och liknande prat annars. Men just sina barn måste man väl få skryta lite om? Det gör väl alla föräldrar?!

Hon har börjat prata mer och mer nu. Jag pratade med K förut över telefon och då stäckte han luren till Nova. Och direkt sa hon Hejej! Helt underbart är det! Vad skulle jag gjort utan henne? Hur har jag kunnat ha ett fulländat liv utan henne förut? Älskar henne så!

Inga positiva besked på jobbet idag heller. Men jag tror det löser sig ändå. Ska ringa och krångla lite imån. Sen får vi se hur det blir. Kanske ska acceptera att det blir så här ändå nu. Även om det känns helt värdelöst och besviket just nu. Men är inte själv säker på vad jag vill. Började ju precis gilla allt. Synd men så är väl livet ibland.

Klockan är nu 02.00. Och jag kan inte sova. Det känns inget skoj alls. Irriterande. Jag behöver sova. Jag är trött, Ska upp tidigt imorgon. Och jobba sent. Nu är det synd om mig. Bara ligger och vrider och vänder nu. Usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback