H&M-Paket

nalle


N vart trött så hon somnade. Gott och vila lite. Blir jobbigt på kvällarna för henne om hon inte sover lite på dagen.

Har gjort massa mat till henne nu. Fast det blev mindre än jag trodde när jag väl var färdig med allt.
Morotspuré, majspuré och broccolipuré blev det iaf. Moroten fick hon smaka på och de verkade hon tycka om. Potatisen hon fick förra veckan var sådär men funkade om man spädde ut den ordentligt.
Är fortfarande mer för att göra egen, har visserligen inte provat burkmat än. Men äter hon det jag gör finns det ingen anledning till det heller. Förutom gröten eftersom den är berikad med järn och massa vitaminer.
Sen är det väl kanske lättare och köra på burk om man ska iväg på nått. Men det får vi ta då.

Kvällen blir annars lugn. K är påväg hem med mat till oss och förhoppningsvis en film kanske.
Han ska springa in på shell och hämta mitt HM-paket oxå! Jättenyfiken, har nämligen glömt vad som finns i. En klänning och en kjol från "fyndhörnan" minns jag iaf.

    


Det kom ju redan förra veckan men skitshell hittade det inte. Idag kanske dom äntligen öppnat ögonen!

Men han får skynda sig, nu börjar jag bli riktigt hungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback