Natti Natti.

Ben


Då var denna dag över. Och jag är faktiskt trött nu. Men ska nog ändå sätta på en film, ifall jag ändå inte kan somna.

Nu börjar det krypa lite i kroppen inför lördag. Blir nog en intressant kväll. Jobbigt bara att snacka engelska hela tiden. Men det brukar gå rätt bra när redbull-vodkan slinkit ner. Risken är väl kanske att man säger för mycket. Men det har jag ju lovat att det inte ska göra. Bara för att jag har sagt så nu kommer jag säkert babbla på som bara den. Så det är lika bra att vi bokar tid redan nu, Tant K, så får du banka skiten ur mig på söndag. Det ser jag framemot. ;)

Ahh, det är ju dans på söndag ju, det hade jag glömt. Älskade K ska äntligen lära sig bugga.
Har ju ställt lite ultimatum om att han måste lära sig dansa innan vi kan gifta oss.
Saknar dansen jag oxå så jag ska nog börja sen nångång jag med. Men vi får se när det blir.
Riktigt bra sätt att få upp konditionen på och så jäkla kul är det ju oxå!

Får nog krypa ner till varma gosiga K nu, innan jag bli pigg igen...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback