Tvätt, tvätt, tvätt

tvätt


Idag är det tvätt dag. Tvättar, stryker och grejjar allmänt i lägenheten. Inte så skoj men det måste göras det oxå. Ska försöka få allt färdigt innan flytten. Så man slipper det då. Finns nog med saker ändå som måste göras. Packningen går hyffsat bra iaf. Bara man väl har börjat går det rätt fort.

Imån blir det en tripp till ikea. Ska inte handla värst mycket. Det ska vi gör först när vi flyttat. Men lite småsaker blir det nog. Sen måste jag köpa ett par nya skor till min outfit på lördag. Fast det kan nog bli två par, är riktigt sugen på ett par andra oxå. Men vi får se.

N var så söt igår gosade länge sen somnade hon på min arm. Minns när hon var mindre och det räckte med att gå nått steg i hallen för att hon skulle somna i famnen.
Usch, tänk den dagen man försöker få en kram av N och hon bara säger nej. Hoppas den dagen aldrig kommer. Jag kommer vara helt förstörd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback