Allt är fel.

Usch. Vad jag är uttråkad. Finns ju verkligen ingenting att göra.
Funderade starkt ett tag på att råna en bank. Efter att ha sett Tusen Bröder fick man ju ett antal tips. Men efter att ha sett slutet oxå insåg jag väl att det inte vart så smart. Får komma på nått annat...

Ingen inspiration till nått. Ingen fantasi alls. Ska hela semestern innehålla precis ingenting vet jag inte vad jag gör.
Vi har verkligen inget planerat och det börjar kännas riktigt jobbigt. Inget att se framemot alls.

Jag hatar såna här dagar, då man gräver ner sig totalt. Och det värsta är att man inte ser nått ljus alls.

Och det bara regnar och regnar. Det gör det inte lättare. Allt är Kikkis fel. Precis allt.

Imogen Heap - Hide and seek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback