H&M

Fredag och lördag gick åt till jobb. K fick komma ner med plutten när han vart hungrig, krävs ju lite extra planering men det funakde bra ändå! Är ju bara nästa helg oxå sen är det slut på det. Då går all tid åt till att flytta istället...

I söndags åkte vi till Göteborg en sväng. Shoppade lite sen vart det Liseberg. Jättemysigt men alldeles för mycket folk! Nova tyckte om det iaf. Åkte sagoslottet, farfarsbilar och nått flygplan. Skoj! Det blir spännande sen när hon blir lite äldre, se vad hon vågar åka och så. Hoppas hon inte blir en sån vekling som sin far...

Igår packade jag hela dagen. Fick ner en hel del. Så nu är det inte så himla mycket kvar. Men det är alltid mer än man tror. Nästa vecka går flyttlasset! Det går nog fort tror jag!

Ska försöka få liv i Collin nu som visst somnade om. Sen ska vi in till Vmo och kika efter byxor till mig och Nova! Kroppen ändras ju hela tiden nu efter att han föddes. Så kommer det väl vara ett tag till men byxor måste jag ju ha ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback