Söndag.

Det var trevligt igår. Lite oväntat sådär som det ska vara men väldigt trevligt! Och sällskapet kan jag absolut inte klaga på, blir bara alldeles för länge mellan gångerna!

Idag har vi tömt det sista i lägenheten. Är minst sagt underbart att slippa gå in där mer! Får mardrömmar bara jag tänker på den lägenheten...

Nu antingen imån lr på tisdag kommer vårat matbord. Då tänkte jag knäppa nått kort och visa hur det ser ut här. Vi saknar ju som sagt soffa fortfarande men det kommer det med sen.
Jag trivs riktigt bra här vid ön och min laptop. Skönt att slippa all trafik oxå, det är så lugnt och tyst här. Inga störiga grannar alls. Nova trivs bra hon med. Springer runt för fullt här och leker med allt möjligt. Collin sover i sin vagn och är inte alls i vägen för det. Känns verkligen härligt med ytan vi har!

Imorgon måste vi fixa med adressändring och lite annat. Dagarna går så fort så det blir knappast långtråkigt här.
Snart kommer Kikki och Thomas och spelar guitar hero med oss. Men tidig läggdags för mig iaf. Är inte van vid det här längre så jag är trött!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback