Torsdag, snart slut.

Morgonen är perfekt tid att träna på. Känner sig ganska pigg efteråt dessutom tar Collin ett av sina sov pass just då. Passar mig perfekt. Han har blivit lite av en favorit på gymmet. Pensionärerna är väldigt förtjusta i honom!

Lite packning har det oxå blivit men vi tröttnade fort idag. Så vi bakade pepparkakor och gjorde ett pepparkakshus istället. Nova hade mjöl i hea ansiktet till slut och säkert ont i magen efter all deg. Men mysigt var det! Längtar så tills båda mina barn gör fina pepparkakshus. Är lyckligt lottad som har två barn, en av varje dessutom. Hade säkert varit lika lycklig ändå men det känns lite speciellt iaf. Och jag lider verkligen med dom som inte kan få barn... Tänker på er och håller tummarna så hårt jag bara kan!

Imorgon ska jag försöka ta mig lite sovmorogn, sen blir det röjjning här hemma under dagen. Till kvällen är det jobb och julbord som gäller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback