2008

Tänkte skriva lite om året som gått som vanligt. Har ju hänt lite iaf.

Januari
Började ok. Inte speciellt händelserik så. Vi jobbade på och levde som vanligt.
   

Februari
Var lite nere i början på månaden. Sjuka var vi oxå.
Men sen fick vi mycket glada besked!
Ett lite frö växte i min mage och Nova skulle få bli syster.

Mars
Illamåendet satte in. Tröttheten kom.
Kallt, snöiigt och vi åkte pulka.
Jobbade fortfarande halvtid.
   

April
Våren kom väl ordentligt har jag för mig.
Tröttheten tog över totalt. Jag jobbade och sov,
Kenny tog hand om resten.
Håret åkte av, jag klippte mig kort!
Vi pratade om hus mer på allvar.
Jobbet krånglade en del i slutet.
   

Maj
Min 21;a födelsedag. Fick min efterlängtade bakmaskin.
Vi åkte till Liseberg, Nova älskade farfarsbilarna!
Jag fick äntligen fast anställning och började jobba heltid.
Varmt och fint väder! Nova badade ute!
Magen växte och jag kände mig redan stor.
Kände bebis första sparkar.
Ul gjordes och det var lika underbart som sist.
Vi tittade på visningshus och bestämde oss.
Senare valdes även tapeter.
   

Juni
Mycket jobb med 6juni. Många timmar blev det!
Vi besökte Boråsdjurpark vilket Nova älskade!
Mikael gick balen oh tog studenten. Vi fixade maten ihop!
Midsommar firades hos far i Halmstad, mycket trevligt.
Magen sparkade på som den skulle.
           
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback