Det är dags igen.

Åh. Det blir sådär tårögt varenda gång jag försöker få ur mig de där orden. Varje gång. Även fast det kanske var tionde gången, bara på en dag. Så blir det samma sak. Ögonen tåras lite grann och man börjar hacka på rösten. Måste lixom vrida på huvudet lite sådär. Och precis innan det är dags så känner man hur det blir tyngre att andas. Det bara växer i halsen. Till en stor klump. Som visserligen försvinner ganska fort och tåren den faller sällan. Det är ju heller inte så ofta man måste yttra dom där orden, bara just nu!
Man inser oxå fort och påminns lite. Om hur alldeles, alldeles underbart det är!


Nova ska bli storasyster!
Jag är gravid!
Vi ska bli föräldrar igen! Till två!
3 ska bli 4.
Jag längtar redan!

Kommentarer
Postat av: selma

Hej! Halkade in på din blogg & läste ditt senste inlägg. GRATTIS & Lycka till måste jag säga! :)

2008-03-24 @ 18:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback