Grinig.

Vilken tråkdag!! Tredje dagen hemma nu. Det låter kanske inte mycket men för rastlösa mig så är det faktiskt det!
Ingen fantasi till att göra nått alls. Nova är lika grinig som jag. Hormoner överallt och tålamodet är verkligen i botten. Solen skiner ju iaf och det är ju bra. Nu saknas bara värmen.
Ska iväg till jobbet snart, få i mig lite mat. Gott. Sen hem med Nova och tillbaka till jobbet för att ta kvällen.
Jag är ju ledig på fredag ist! Blir nog bra för Nova att komma ut en sväng med, brukar lugna sig lite när det är folk runt om.

Jag är korthårig förresten. Klippte av mig barret förra veckan. Helt väck. Nja inte riktigt men det är ordentligt kort, jämfört med förut. Och det är så skönt! Saknar det inte alls. Varför gjorde jag det inte tidigare för?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback