Långledigt.

Magsjuka. Igen. Vaknade i tisdags morse av att jag mådde illa. K kom med en spann för säkerhetskull och det var tur det. För sen flög det bara ur mig i flera timmar. Härligt. Jag har nog aldrig mått så dåligt förut.
Illamående är det värsta som finns!!
K och Nova ville inte komma hem if det skulle smitta. Så det var bara jag och min spann. Usch.
Men igår vart det bättre, lite illamående men inget annat.

Så nu sitter jag och väntar på Mikael så vi kan gå o jobba lite. Hoppas att det funkar. Har sovit riktigt kasst inatt.
Men vi är ju långlediga nu så jag får väl ta igen det då! Ska iväg till min farmor imån och få lite påskmat, ska bli gott. Nu när jag har lite aptit igen! Resten av helgen får vi se hur den spenderas. Brukar inte fira påsken så värst så det blir nog ganska lugnt...

Det är så trist med kyla och snö! För min del iaf, men det är lte kul för Nova. Så hon får uppleva snön och pulsa runt lite! Vi får hoppas på en bra och varm sommar istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback