Postafen.

Iväg till jobbet först. Helt ok. Ganska lugnt för att vara tisdag. Men det beror kanske på att det är påsklov?

Sen iväg till jkpg på shopping tur. Var tvungen att skaffa mig ett par byxor jag faktiskt kommer i! Hittade lite annat användbart oxå. Lite längre linnen och så. Men nu vill jag verkligen ha vår! Så fruktansvärt trött på vinterkängorna. Lite för kyligt för vårskorna än! Snart så...

Illamåendet har lagt sig lite. Dagar jag är rädd för att må illa käkar jag åksjuketabletter. Visst hjälper det! Men man blir så trött av dom, jag som annars är halvdöd är verkligen heldöd nu. Hela helgen har jag haft det skönt och tagit middagslurar. Men känns ändå lite jobbigt att behöva bända upp ögonlocken för att hålla sig vaken ibland.
Det går väl över det oxå.

Ska läsa lite nu iaf och sen sova.

Kommentarer
Postat av: Kikki

skulle ju garna vilja se lite mer bilder pa magen :)

2008-03-28 @ 17:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback