Packa, packa, packa!

Trött, trött, trött. Så är det! Men det blir bättre! Hoppas jag...

Inatt spännde jag fast honom i bilstolen och satte honom i vardagsrummet. Och han somnade! Ks snarkningar kanske var sövande? K hade varit iväg på nått med jobbet och luktade alkohol. Då får man sova på soffan! En vidrig lukt det där. Sen snarkar han ju så mycket mer när det är dricka inblandat!
Denna veckan har hon sovit riktigt dåligt, lille Collin. Går bra tills 2-3 nångång. Efter det ligger han bara och låter konstigt resten av natten. Sen ska han upp mellan 6-7 nångång.  Idag lyckades jag visserligen söva om honom, var uppe vid 9 så lite sovmorogn fick vi. K får ta honom nån natt nu i helgen så jag får sova lite.

Regnar idag som vanligt. Ingen utgång idag heller då, alldeles för blaskigt att gå till lekparken. Får se vad vi gör ikväll istället. Inga planer för helgen alls. Men nått händer väl alltid!

Pojkplutten har somnat här nu. Då fortsätter packningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback