Träffen.

Igår var jag ju på scrapträff. hur kul som helst! Det gör jag gärna om!
Det var fyra utmaningar som skulle göras. Jag var visserligen bara med på den första och den sista. Men jag blev ganska nöjd med det iaf. De andra utmaningarna ska jag försöka mig på bara för skoj skull  här hemma.
Men jag lärde mig massor iaf och fick mycket tips och ideer.
Två lo´s och några julkort blev det gjort. Skönt att bara sitta och pyssla utan att bli avbruten hela tiden.
Collin var ju med men han var alldeles underbar. Sov en hel del och tiden han var vaken vart han mest glad och go bara.
Hade saknat ihjäl mig om jag lämnat honom hemma.
Alla var supertrevliga och på kvällen gick vi och åt kinamat. Nu ser jag framemot nästa gång!

Ska ta lite bilder och försöka lägga upp under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback