Tvättdag.

Tvättar för fullt idag. Sängkläder mm. Har även packat ner mycket av Novas leksaker. Blev flera sopsäckar! Sånt som hon aldrig leker med. Men det måste rensas sen iaf. Collin får ju ärva en hel del.

På fredag ska vi åka och kika på vårat hus, när det byggs i fabriken! Ska bli kul att se. Får inte glömma kameran! Om mindre än två veckor är det leverans!!

Ska ner till jobbet sen och se lite hur vi ska göra i dec. Får se hur mycket jag hinner jobba. Men hoppas på en del iaf. De två första julborden ska jag ju iaf vara med på. Brukar alltid vara så bra stämning då! Mycket folk, julmusik, julmat och alla är på bra humör! Jämfört med i slutet när man är trött på musiken, maten och har jobbat alldeles för mycket...
Sen blir det nog att jag jobbar några timmar ikväll. ska nog göra lite kola och fudge kanske.

Har nu skaffat mig en ny blogg med. Enbart för scrappandet.

ingga.blogg.se/scrapp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback