Halsfluss.

Det var visst inte alls vattkoppor.
Kenny åkte in till vmo igår och fick besked på att det var halsfluss.
Jag och Nova har varit nere vid Vc idag och vi hade oxå halsfluss. Hennes prickar berodde på infektion.
Jag hade oxå nån infektion i kroppen men mår tydligen bättre än jag ska sa dom.
Nu har vi iaf fått medicin hela familjen och nu ska det nog bli bra det här!
Glad att amningen funkar så bra! Annars kanske lillkillen oxå blivit sjuk.

Trist och rastlöst att vara sjuk. Ändå har Nova mer spring i benen än vad vi orkar med.
Lite scrappat får jag ibland iaf! Annars blir det mycket film...

Det har bankats och borrats här hela dagen idag. Vet inte vad dom håller på med. Fick tömma hela tvättrummet förut. Kunde ju vara trevligt att bli förvarnad av hyresvärden nån gång!! Är så trött på att bo här nu!
Ingen värme i det lilla rummet heller, går inte vara där alls. Men snart så, har vi vårt eget!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback