Overkligt.

Han är så underbart söt. Min son. När han först gäspar, sträckar armarna över huvudet och tar i allt han kan för att sträcka på sig. Oxå gäspar han igen för att sen blunda och somna gott.
Eller när man pussar högt åt honom. Då kommer världens största leende.

Jag tycker nog ändå att det känns lite enklare nu än när Nova var så liten. Man har ju mer erfarenhet nu och vet hur saker funkar. Behöver inte stressa upp sig över allt. Det flyter på ganska bra. Men det går alldeles för fort! Han är ju snart 2mån...






Det är så bra så det blir overkligt. Jag har barn. Inte bara ett utan två helt underbara varelser som är mina.
Och snart flyttar vi till hus. Overkligt.

Kommentarer
Postat av: sandra

Så himla söta..synd att tiden går så fort bara..

2008-11-26 @ 11:51:04
Postat av: Jelikan

Så himla söta dom är.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback