Äntligen!

Nu kan jag säga ÄNTLIGEN! Äntligen är det över. A la carte ikväll men jag gissar på att det blir lika lugnt som igår. det var nästan skönt att jobba då. Alldeles ensam uppe i köket. Tyst och lugnt och jag kunde ägna mig åt städningen istället.
Det har varit en låång, tröttsam höst. Men nu är det över!! Senare än så vill jag inte tänka på. För några dagar iaf. Nu ska jag vara ledig och bara göra saker jag tycker om och känner för. Busa med barnen i snön. umgås med vänner och självklart shopping!

Imån är det p-fest. Ska bli riktigt intressant. Har ingen aning alls om vad vi ska hitta på. Redan 14.30 ska vi iväg, så jag undrar vart det bär av?? Det blir nog bra iaf. Ska ha med sig en julklapp för en hundring. Hmm, inte det lättaste. Ska ju passa alla.

Idag blir det nog lite pulkaåkning iaf. Ska göra oss i ordning här och packa matsäck. Brr vad kallt. Men vi får klä på oss ordentligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback