5juni.

Usch, idag är jag trött! Collin vaknade med magont så det vart inte så mycket sömn inatt. Men jag ska sova tidigt ikväll! Jobb imån! Skoj, silllunchen brukar vara rätt trevlig. Senare går vi tillbaka och äter och stannar kanske kvar om det är nått att ha!

Orkar inget, känner inte för nått. Sova lr möjligen läsa en bok. Mina barn är tyvärr inte riktigt med på mina planer. Collin har fått för sig att det är livsfarligt att leka själv. Så fort man bara lägger ner honom grinar han. Ingenting får man gjort här med honom i famnen. Påfrestande är det, för både skalle och rygg! Han som var så glad...

Nova är pigg och frisk iaf! Förutom konstiga prickar på armen, vad det nu är för något. Ser inte farligt ut och liknar inte heller vattkopper... Går väl över.

Ska bli skönt att jobba imån iaf. Var ett tag sen nu, har ju inte blivit nått alls, av olika anledningar. Men det brukar vara extra kul på lite större saker. Även om det känns konstigt att inte jobba så mycket som man brukar. Känns nästan lite tomt. Men det är förmodligen sista gången, så länge jag är kvar där, som det blir lungt på 6juni. Så jag får väl passa på...

Orkar inte ens laga mat ikväll så det blir shake istället. Sen sängen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback