Flickan som lekte med elden...

Söndag igen. Hade nog behövt lite mer helg. Men det är väl självförvållat att jag är så trött kanske.

Kul att jobba och fort gick det. Men trött i benen var jag sen. Inte för att det stoppade mig...

Senare gick vi till hotellet och åt, jag och K. Trevligt! Träffade en hel del folk, gamla vänner man inte ser så ofta. Tyckte det var mycket folk men ja har ju inte varit där på flera år så jag har ingen koll på hur det bukar vara. Framåt natten vart det hemgång, men vi kom inte riktigt ända fram. Hamnade på efterfest hos grannen istället. Där tjatades det, vi drack och dansade! Kul, kul! Vid 05 gick vi de sista stegen innan sängen. Sov som en stock sen men det räcker aldrig dagen efter. Alltid lika trött ändå.

Så det har gått lugnt till idag. A mötte mig i gvd så vi kikade på alla som skulle på bal. Åkte hemåt, tog en promenad och fixade lite mat. K har varit iväg och golfat. Men nu ska det bli skönt att sova igen, ska bara läsa några sidor ur min bok. Så grymt bra är den! Till och med bättre än den förra som jag älskade. Man bara bläddrar och bläddrar...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Promenad imorgon? ska va på bvc vid 9, så kanske kvart över 9?kan mötas på bvc, hoppas på bra väder bara... har inga pengar på mobilen så kan inte svara.

2009-06-08 @ 21:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback