Tvättmaskiner och diskmaskiner.

Jobb igår och jobb idag. Men ändå rätt roliga dagar. Varför är det alltid sådär att man drar sig för att gå dit? När man väl sätter i gång kan det ju vara hur toppen som helst! Sen är det alltid kul att få positiv respons på det man gör. Ska nog försöka vara snäll lite oftare, blir så mycket roligare då!

Annars tycker jag det är mycket hit och dit. Mycket som ska göras och planeras. Telefonsamtal och telefonköer. Tvättmaskiner och diskmaskiner. Och så ska man hinna med att ha roligt samtidigt. Men egentligen är det ju precis så jag vill ha det. Eller?

På söndag blir det iaf en heldag ute på High Chapparrall. Inte så förtjust i stället men med jobbet kan vad som helst hända! Nova får nog följa med under dagen, åka karusell och titta på hästarna. Senare blir det grillfest! Gött!

Nu ska jag sätta mig i soffan med min K. Känns konstigt längesen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback