Ut på landet.

Vilket underbart sommar väder vi har! Hoppas det är för att stanna! Gärna semestern ut :)

Ikväll har vi varit ute på landet och grillat. Självklart hade jag med mig kameran!
Där fanns så små söta kattungar.

    

Det fanns även en hund som var väldigt förtjust i att pussa på Nova. Vilket inte gillades av henne. Hon är lite rädd för hundar ibland men oftast går det bra! Han ser kanske farlig ute men det vart han inte.  Collin var totalt livrädd, det var han visserligen för de små bollarna till kattungar oxå.

Vi åt gott iaf och Nova hoppade studsmatt mest hela tiden. Hennes hår blev alldeles elekrtiskt.
En trevlig dag. Skönt att komma ut i skogen lite.

  

Idag var novas sista dag på granenavdelningen. Så stor hon börjar bli! Nu går hon på eken istället. Och det verkar funka fint. Skönt! Imån blir det sommarfest där, trevligt!

På fredag ska K iväg med sitt jobb, på lördag jobbar jag långpanna, på söndag är det fest med mitt jobb.
Helgen kommer rulla på i bra fart! Även nästa vecka då K och T kommer. Blir även lite ärenden som bvc och klippning.
Sen är det semester!!

Kommentarer
Postat av: Jelika

Så söta kattungar.

Postat av: C A T T I S . G U S T A F S S O N

ska vi börja premunera på varandra bloggar i bloglovin?

Säg till när du har lagt till mig så lägger jag till dej!

(http://www.bloglovin.com/blogg/239214/c-a-t-t-i-s-----g-u-s-t-a-f-s-s-o-n-)

2009-06-25 @ 16:23:42
URL: http://hejcattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback