Helt ok!

Åh, vad jag längtar tills nästa helg nu! Är så förväntansfull så det spritter i kroppen! Och ändå har jag ingen aning om vad vi ska hitta på?!

K började senare idag iaf så jag fick lite sovmorgon. Det var riktigt skönt! Vi har gosat massor idag, jag och Collin. Nu är han min gosis igen!

Tvättat och plockat lite här idag. Ska få i mig nått att äta och sen ta en promenad. Sugen på glass, trots att solen lyser med sin frånvaro. Men Nova tackar nog inte nej till en glass...

Ikväll blir det jobb, after race på åsen! Men det blir nog inte så sent ändå, hoppas vi är fler i köket idag.

Och imorgon åker vi nog en sväng till vmo. Hälsar på faster Frida och kanske besöker Apladalen?
Mysigt om det inte regnar!!

Nu kom posten, kanske mitt paket har kommit!!

Kommentarer
Postat av: linda

Det är bara bra här :) Barnen mår fint, stojjar och står i! Trivs som fisken i vattnet..skönt att vara hemma där man har sina allra närmaste vänner :) kunna hitta på saker och få hjälp med barnen! Hur är allt med er?:) kram

2009-05-14 @ 13:47:05
Postat av: linda

saknar inte A-torp..mår så bra nu så det är skönt!

2009-05-14 @ 16:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback