Sköna Dagar!

Igår höll K på i trädgården hela dagen. Så jag och A åkte till Borås och shoppade loss istället. Barnen var med oxå självklart och höll sig ganska lugna ändå! Collin är lite krasslig, snorig och sådär. Men han sov hela tiden i vagnen, gott för honom! Nova är det ju mer liv i men det gick att få henne på andra tankar med en tablettask. Vad gör man inte för lite shopping? Hittade mycket fint annars, var av en klänning jag ska ha på lördag tänkte jag. Skor hittade jag oxå!
På fredag blir det Whiskeyprovning med jobbet sen bowling. Blir nog skoj, även om jag hatar whiskey. Vet inte riktigt hur jag ska nästla mig ur det där.

K håller fortfarande på där ute. Lång tid tar det men det blir bra oxå! Collin har sovit middag och jag passade på att läsa min bok. Att bara lägga sig att läsa är underskattat! Så skönt det är!!
Nova åker med i traktorn, det gillar hon!

Sköna dagar överhuvudtaget nu. Det gillas! Ikväll slänger vi nog en fläskfilé på grillen!

Kommentarer
Postat av: Jelika

Tore älskar att åka traktor. Skricker högt och protisterar om han inte får följa med.

2009-05-03 @ 17:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback