Som ett barn...

Så jäkla spännande detta är!! Har fortfarande ingen aning om vart det bär av imorgon.
Gissade först på någon slags kryssning, men det känns fel nu. Jag har "typ" förstått att vi ska utomlands. Och att jag ska ha med mig bikinin. Men vi ska inte till spanien!

Det kom så lägligt det här, ska bli så skönt att åka iväg ett tag. Behövligt!

Det blev lite drinkar på åsen igårkväll iaf. Mycket trevligt och en massa fnitter blev det. Härligt!
Idag röjde jag lite här på förmiddagen och sen fikades det med hela familjen!
Fina födelsedagspresenter fick jag! Bla ett presentkort på faces. :)

Kommer aldrig kunna somna... Men jag ska göra ett försök iaf. Åh, imorgon är det min dag!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas ni har roligt...

2009-05-22 @ 22:18:29
Postat av: kikki

grattis grattis grattis, är så dålig på datum visste inte om det va 21 eller 22... hmmm utomlands... skulle komma ner till mig ;) hoppas ni ha jätte kul... pussar och kramar

2009-05-23 @ 00:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback