Vilken dag!

Vaknade sjukt rastlös, vilket verkligen är jag, men hade inte förväntat mig det idag. Jag skulle ju städa och fixa! Men efter ett samtal med svärmor bestämde vi oss för att åka in till vmo idag igen. K skulle ju ändå bara fixa i trädgården.
Plockade upp faster i vår nya bil, älskar den! Sen vandrade vi på stan. Köpte ballong till Nova, köpte marknadsgodis. Och självklart lite klädshopping. En kjol, en klänning och en snygg väst fick följa med hem!

Sen ringer K och kvider. Han hade klivit ur hjullastaren och trampat snett så han fick åka in till akuten.
Efter låång väntan som alltid, fick han röntgas och sådär. Ledbanden var av och en stor blödning hittades. Så nu går han gipsad! Vi som ska iväg nästa helg!! Vi får väl se hur det går nu... (Jag tror jag har en gissning på vart vi ska nu!)

Sjukskriven och soffläge. Trädgården står helt orörd och ungarna är lika vilda som vanligt. Härligt! Jaja vad ska man göra, sånt händer... Hoppas han inte blir sådär odräglig bara. Hämta det o hämta det... ;)

Imån blir det nya tag. Då ska jag ta tag i oredan här. Och sen blir det promenad med kameran i högsta hugg! Hoppas på fint väder!

Kommentarer
Postat av: Sandra

hej! ska till läkarn med Novalie imorgon men efter de kan vi ta en promenad om du hinner ska va där 8:45...så kan höra av mig när jag kommit hem, har vatt helt seg hela helgen, vet inte varför...

2009-05-17 @ 18:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback