1/10 -08


Älskade sonen fyller år idag! Hela ett år sedan man låg där och han var alldeles ny. Ingen bebis längre ;(
Men jag ser så mycket framemot att få lära känna hans personlighet. Höra honom säga de mest lustiga saker och se honom gå på alldeles egen hand.

Släkten kommer på lite kalas senare. Innan dess ska jag fixa färdigt tårtan, min trolltårta!
Sen måste jag duscha, efte en hel dag på jobbet ä man ju inte direkt fräsch.

Men det har varit en mycket rolig dag på jobbet. Har skrattat en hel del! Har haft en ny kille där som inte riktigt var med på mina planer. Aromat var typ hans bästa recept. Haha. Inte riktigt min stil...
Skoj att jobba dagtid för lite omväxling. Nu ser jag framemot en mysig kväll med familjen, var ett tag sen nu...

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback