Jordnötsdipp.

Det gick bra! Vi träffades som "vanligt" folk och det funkade fint. Och jag tror till och med kanske att det blir en nästa gång. Men vi får se hur länge det håller. När det väl blir en konflikt eller ens lite allvarligare kanske det kraschar totalt.

På tal om att krascha. Min dator lever inte längre. Vet inte vad som är fel men den vill inte alls. Hemskt hur handikappad man blir utan dator. Det tog en stund innan jag kom på att jag har ju den här lilla oxå! ;)

Idag blir det jobb, jobb. Massa jobb. Långpass. Men det går bra! Trivs väldigt bra! Mingelgrej ikväll och halloween buffé imån! Det blir super!


På lördag blir det sån där sista minuten Halloweenfest. Men det blir nog super det med! :D

Nu måste jag åka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback