Kom änglar.

Jag hatar oftast posten. Och jag kan ibland tro att det är ömsesidigt. Jag är nästan säker på att posten bara struntar i att skicka ut paket ibland. Att min adress lixom tappas bort. Men idag har posten verkligen överträffat sig själva. Jag beställde igår och idag låg den i min brevlåda!

Min bok. 112 sånger. En helt underbar bok. Jag har suttit och bläddrat bland fina bilder, alla texter och ackord. Han är egentligen inte personlig av sig. Så jag tror det här är det närmsta man kommer. Men den är fin, min bok.
Medföljande cd-skiva med gamla låtar i ny tappning rullar för fullt. Härligt!
Författare; Lars Winnerbäck. Längtar så till Borås!

Annars har vi hunnit fylla på kylskåpet, planterat lite nya blommor och vi har busat massor. Ska hoppa in i duschen nu innan Alexs kommer. Sen blir det Princess Pee. Sa jag att jag är ledig idag?

Kommentarer
Postat av: Linda i FLORIDA har fått ny header

så fin blogg du har=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback