Vilken tur att syskon finns!

Vi drog i väg till Halmstad igår. Blev en riktigt bra dag! Först var vi på busfabriken, både Nova och Collin älskade det! Kul att de leker så bra ihop nu. Sen vart de så trötta så vi passade på att gå en sväng på stan medans de sov i vagnen. Hittade lite grann iaf. Ett linne, en tröja och nya knästrumpor. Värmer skönt nu när det är kallt ute!

Usch är redan trött på hösten. Grått, trist och kallt. Fy! Jag vill ha juul!

Idag fick det bli en sväng till vmo. Hittade även lite där. Varma tröjor är aldrig fel! Barnen fick lite strumor och annat.

På vägen dit ringde det. Trodde inte att det skulle ringa igen men det gjorde det. Och jag svarade. Jag vet inte om det är rätt eller fel. Men jag gav det en chans. Vi får se hur det går. Jag hoppas inget och tar inget förgivet. Det finns inget förtroende och det kommer ta lång tid att bygga upp nått alls. Jag måste stå för det jag tycker och tror på. Och vara ärlig mot mig själv och mina barn.


Hur kvällen ser ut vet jag inte än. Är lite lite party sugen. Julborden börjar ju snart och då är det helt kört.
Men jag vet inte om allt löser sig än. Får väl försöka hitta nått skoj att ha på sig iaf.

Har lite ångest inför imorgon men jag har min räddare i nöden med mig. Vilken tur att syskon finns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback