Vintershopping.

Ännu en vecka överstökad. Trist att helgen blir så kort när man jobbar fredagkväll bara. Aja, det får gå.
Nästa helg blir det Gbg och det börjar närma sig LW! Nu börjar jag längta ordentligt...

Har städat och städat idag på jobbet, då det har varit ganska lugnt. Nästan lite snurrig efter allt medel. Eller så är jag bara trött.

Vi har verkligen noll planerat i helgen, känns konstigt. Nått måste vi komma på! En shoppingrunda kanske?
Var uppe på vinden förut idag och rotade fram vinterkläder. Jag har en hel del jag kan använda men som vanligt är man sugen på nytt. Vinterjackan behåller jag iaf. Värre var det för barnens del. Dom växer ju ur allt. Vinterjackor och sånt är redan inhandlat men varma strumpor, tröjor och skor behövs!

Hoppas på att få sova ordenligt inatt. Den senaste veckan har inte riktigt varit som den skulle. Collin vaknar på nätterna. Pga av tänderna antar jag.

Lite småsugen på att scrappa är jag. Men jag lägger nog ner det. Finns ju tid till det imån. Har beställt nya fina bilder som kommer på måndag! :)

Jag ska nog sova ist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback