Minisemester.

Vilken underbar helg vi har haft. Har känts precis som semester. Nu jobbar vi bara två veckor till sen är det semester på riktigt. Och kan vi få sånt här väder så kommer jag vara mer än nöjd.

Midsommarafton spenderades hos L med familj och vänner. Alldeles underbart lagom. Sill och potatis såklart. Sedan grill och ett antal skojjiga lekar. Och barnen var glada och trivdes dem med.
Annars har vi fått igång projekt altan igen. Jag känner mig riktigt stolt som har hjälpt till att måla, och tyckte det var riktigt roligt! Nu ska det bara snickras ihop så är det färdigt sen. K kom på en bra lösning till en öppning till så det blir nog perfekt! Och ett par nyanser brunare har jag nog blivit på köpet...

Ska fixa lite med mitt lilla scrapprojekt jag håller på med innan det är dags för jobb igen. Kommer tyvärr bli två dryyga veckor. Men festen är nått att se fram emot!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback