Mojito!

Helt galen helg. Det har blivit mycket jobb och det har gått förvånatsvärt bra! Maten har bara flugit ut :) Då är det verkligen roligt att jobba, när allt flyter på. Lördag natt var det våran tur. Men det är nog bara restaurangfolk som får för sig att börja festa 03.00. Det behövdes inte mycket för att bli onykter då. Blandade stora skålar med mojito och bara skrattade!! Var hemma 08 i söndags morse. Känns fortfarande lite segt men det funkar!

Har varit en ganska kändistät helg, lagade mat åt Magnus Carlsson som aldrig lär besöka Gvd igen men det är en annan historia! Rongedal var där och jag gick nästan in i en från Hoffmaestro.

I helgen ska vi förhoppningsvis ut och flyga! Ska bli riktigt häftigt. Längesen jag flög... Då får jag testa det nya objektivet ordentligt! Vilken skillnad det blir på bilderna! Spännande att se A.torp och vårat hus från luften.

Jobbar kväll den här veckan. Början känna en liten liten längtan efter semester nu...
Igår kom det in 30st Norrmänn bara sådär. Snacka om suprise! Men vi löste det oxå...

Nu dusch och sen en sväng till lekparken med barnen.


Kommentarer
Postat av: Selina

Gissar att du arbetar på hotellet lr något liknande, lr har jag fel?



Ha en fin kväll:-)



//Love Selina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback