Tre måndagar.

Det går undan, redan mitten på juni och snart midsommar! Och efter det semester och HOLLAND!!!

Förra helgen var vi ute och flög. K som är höjdrädd var lite nervös men väl uppe gillade han det. Jag tycker det är jätteroligt att flyga. Och att göra det på låg höjd på hemma plan var verklgien en upplevelse. Lite svårt att lokalisera allt. Tänkte jag skulle fota massvis men det var lite för skumpigt. Några bilder fick jag iaf. Fick ett nytt objektiv när jag fyllde år och det används flitigt nu, jättenöjd!

I fredags var det studentfest hos min kusin. Trevligt! Collin blev trött fort däremot så vi åkte hem ganska tidigt. I lördags hamnade vi ute på chappen. Skoj, massvis med folk! Polisstoppet på hemvägen hade jag kunnat klara mig utan...

Igår anlade jag äntligen mitt första egna trädgårdland! K har äntligen byggt ett åt mig! Supernöjd, blev precis som jag tänkte från början. Så nu ska det i lite mer jord och sen är det bara att plantera. Morot, persilja, dill, purjo, sallad, potatis mm. Gott att skörda sitt eget!

Ikväll är det jobb som gäller. Tre måndagar kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback