Magsjuka.

K från Elajo var här igår morse och fixade spottarna i badrummet. Kände redan då hur fruktansvärt trött jag var. Försökte få i mig lite frukost. Jag brukar normalt vara vrålhungrig på morgonen. Lite youghurt gick ner iaf.
Började må konstigare och konstigare. Låg på soffan hela förmiddagen, Nova var söt och kom med spannen. Trodde från början att den inte skulle behövas, men så fel jag hade!
Mådde illa hela kvällen sen men inatt och idag har det varit lugnt. Har dock inte vågat äta nått trots att jag faktiskt börjar bli hungrig. Ja då var det bara Collin och K kvar då... Man kan ju alltid hoppas att de slipper.
Lite rastlöst och ensamt börjar det bli nu. Men jag får väl njuta av lugnet än så länge. Resten av familjen är ju hemma igen om en timme lr så. Sova tills dess kanske?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback