Pastavatten.

Ja början på veckan går alltid fort. Men framåt helgen blir det bara seegt. Jaja. Får se om jag kommer iväg på scrapmässa på söndag. Hade varit skojsigt, längesen nu!

Fick vårat nya matbord igår, skitsnyggt! Dessvärre är jag livrädd för att ungarna ska komma för nära. Kanske får sitta på golvet och äta tills dom har lärt sig att inte hacka och banka? Nej, men man får hålla mer än ett öga på de små liven.

De har verkligen varit på humör idag. Collin börjar med att knuffas och Nova knuffar såklart tillbaka. Sen håller det på sådär i timmar. Tröttsamt!

Collin har blivit så stor. Han är verkligen en riktigt söt liten kille nu. Ingen bebis alls. Blir roligt i sommar när vi kan hitta på massvis med roligt! Hoppas nu bara det blir en fin sommar med sool!
Nova växer hon med. Pratar mycket och säger så roliga saker ibland. Idag var hon hungrig och skulle laga mat själv åt oss. (Mycket "kan själv" just nu.) Hon hämtade grytan och fyllde på med vatten. Tog fram påsen med pasta och hällde i. Tyvärr kokade inte vattnet, men hon var ju duktig ändå! :)

Våren börjar titta fram även om det är mycket snö kvar. Var ute och gick en långpromenad förut idag. Jätteskönt!
Imån bär det av till gymmet. Härligt att komma igång igen, så länge inspirationen håller i sig...

Bakade cupcakes på jobbet idag. Nu får nån ta och fylla år snart för fyy vad jag saknar att baka. Kanske skulle bli konditor nångång? Tänk att få baka rosa söta muffins varje dag?

Har börjat läsa Snabba Cash nu. Några sidor sen sängen.

Kommentarer
Postat av: Kikki

kan du inte ta några bilder på köksbordet? eller är det samma köksbord som innan? skulle vara kul att se i a f...



nämnde även att Collin börjar bli så stor du har inte något nytaget kort på barnet, haha och om jag känner dig rätt så har du säkert någon ny hårfärg eller i a f klippt sedan sist jag såg dig..



så lägg ut lite bilder... alltid kul för mig som sitter här ensam haha :) i holland att läsa och titta på bilder från sverige..



förrästen har du inte några snö foto? hörde att ni har haft en jävla vinter... :) härligt

2010-03-14 @ 01:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback