Degklump.

Usch, känner inte alls för att jobba imån. Brukar inte ha ångest över att jobba men på sistone har det börjat krypa fram. Barnen har varit ganska så krävande den här helgen oxå. Hade nog helst av allt bara viljat sova och promenerat med nått bra i lurarna ett tag.

Men vi får väl se vart allt det här tar mig. Känns som om jag sitter där jag en gång satt förut. Och för den delen kan det ju vara bra att jag just gjort det en gång förut. Jag är inte rädd för det. Samtidigt så vet jag ju inte alls om det är vad jag vill. Är nog alldeles för rastlös för det. Men ska väl ge det ett försök, åtminstone ett första steg. Och blir det inte så, ja då blir det inte så. Då får jag helt enkelt forsätta kämpa mig ur det här och stå på mig bättre. All kraft, glöd och ork är som bortblåst. Solen likaså. Men det vänder!


Jaaaa!! Allt är färdigt och det blir datumen vi pratade om!! iiihhh, vad jag längtar nu!


Kommentarer
Postat av: Maria - mamma till Liam

hejsan.Vi beställde bänkskivan separat, dvs ej från SMV! Vad är det ni har hittat för fel?



//Maria

Postat av: Kikki

skulle det även gå vecka 28?? jätte ledsen för detta, men mitt jobb krånglar. fick inte ta ledigt vecka 29, 30, 31 el 32 för att min chef är ledig då..

(om det inte går så ska jag göra allt för att få igenom vecka 29, men kolla jätte gärna om det går)



vilken dag kommer ni i så fall onsdag eller torsdag kväll? och stannar till måndag morgon?

2010-05-17 @ 13:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback