P-möte.

Igår var jag så fruktansvärt trött. Har väl egentligen varit det hela veckan. Vet inte om det beror på vädret eller förra helgens fiasko. Orkar ingenting, vill ingenting. Det vart för mycket.
K badade och busade med barnen så jag kunde sova en stund och inatt har jag oxå sovit bra så nu känns det ok igen. Låg länge i sängen och gosade med mina små och nu har vi ätit frukost. Ska snart göra mig i ordning för att åka på personalmöte. känns sådär men kan bli intressant.

Efter det kanske vi ska ut på landet och kika på nyfödda kalvar. Det tror jag både Nova och Collin hade älskat. Jag med för den delen. Får inte glömma kameran isf!

För övrigt ska jag ta det rätt lugnt under ledigheten. Kanske plantera lite, fundera och reda ut en del saker. Det är dags att nästla sig ur det här nu...

Planerna kring Holland börjar ljusna. Det mesta tror jag är löst. Vi SKA åka!

Kommentarer
Postat av: kikki

JAAAAAAAAAAAA!!!!

saknar er sååå...



det mesta är klart? pratat med kerstin, och dagarna som vi pratat om är det i s f eller?



kram kram

2010-05-16 @ 11:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback