En annan typ av vår.

Redan mitten av september, nu är det verkligen höst. Och jag gillar den. Förr var jag alltid rädd för hösten. Tyckte inte alls om mörkret eller kylan. Nu älskar jag varma koftor, stora halsdukar och har gärna mössa! Trist nog är jag ute alldeles för lite för att uppleva den ordentligt. Får försöka ändra på det.

I veckan har det jobbats och jobbats. Men aldrig räcker det till... Ibland blir det bara för mycket.
Ikväll däremot är jag själv i köket, ska bli riktigt skönt. Laddar med flera Cirkus Kiev avsnitt jag inte hört.
Efter det blir det vin med älskade Emma! Träffas ju så sällan...

Ännu en kvällsvecka och ännu en helg. Fylld med dop, klassfester och jobb. Det rullar minst sagt på och jag tror den här hösten försvinner lika fort som den kom. Vilket är bra på sätt och vis. Minns bara förra hösten som ett virrvarr av mörker. Jag lever och försöker ta tillvara på det jag har!

Nu ska jag städa färdigt så mannen i huset blir glad när han kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback