Onödigt, onödigt.

10 FAVORITER
Färg:
Just nu; brunt och gul-orange.
Mat: Tapas!
Band: Winnerbäck om det får räknas som ett band.
Film: Remember me.
Bok: Millennium-triologin.
Sport: Tar gärna långa promenader med bra musik?
Årstid: Vår och höst.
Veckodag: Måndagar brukar bli bra nystarter.
Glassmak: Icas Cookie & Caramel
Tid på dygnet: Morgon om jag är pigg.

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör:
Helt ok, småstressad dock.
Smak: ??
Kläder: Idag; Svarta jeans, vit top och grå puffärmskofta.
Bakgrund: Lisa Ekdahl.
Nagellack: Inget idag men gillar svart, blått och grått.
Tid: 12.30
Omgivning: Ganska lugn, barnen kikar på en film.
Irritationsobjekt: Trist nog blir jag irriterad över ganska mycket. För tillfället kan jag inte släppa helgens bravader.

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner:
Nja, mycket mycket längesen.
Brutit mot lagen: Ja.
Blivit arresterad: Nej.
Badat naken: Ja.
Varit med på tv: Tror inte det…
Kysst någon du inte känner: Ja, också mycket mycket längesen.

3 PERSONER
Du kan berätta allt för:
Kenny, Kikki, Mike!
Du tycker om: Mysiga höstkvällar, mat. Mitt liv!
Du inte gillar: Inte 3 specifikt.

2 VAL
Kaffe eller te:
Te, dicker inte kaffe.
Vår eller höst: Vår

1 ÖNSKAN

Att det där sablans garaget bli färdigt nångång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback