Juli 27, 2010

Inlägget skrevs i sommras men publicerades aldrig så jag får väl göra det nu...


En vecka har vi nu varit hemma från Holland. Det blev en riktig upplevelse! Att vara borta några dagar på tu man hand med fina vänner var alldeles underbart. Även om man saknade barnen en hel del...

Allt går så fort dessvärre när man åker sådär. Men vi hann med en hel del och kunde även ta det lite lugnt ibland.
Bl a åkte vi tåg till Amsterdam över dagen, besökte ett sexmuseum och shoppade! Killarna var på nån nattklubb under tiden ;) I Amsterdam finns det mycket att titta på! Lustiga människor, gatumusikanter och fruktansvärt mycket folk överhuvudtaget! Allt från star wars till en orange kille som var ute på promenad.

Vi har ätit mycket gott, grillat och fikat på takterasser. Jag älskade marknaden där man kunde hitta allt möjligt färskt och fräscht. Annars är standarden lite bättre i Sverige överlag men det kan man överleva med. Det finns så mycket annat roligt som man inte ser ofta här hemma. Jag åker gärna tillbaka! Men mest av allt hoppas jag nog att de tar sitt förnuft till fånga och kommer hem igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback